Az egyik barátnőm nemrég mesélte, hogy amíg ők vígan nyaraltak Velencében, addig itthon ismeretlen betörők kirabolták a házukat. Elvitték a TV-t, ékszereket, laptopot, egy fényképezőgépet és valamennyi készpénzt, amit találtak a szekrényben. Természetesen ilyen esetekben a sokkot és a pótolhatatlan személyes tárgyakat vagy emlékeket (mint például a fényképezőn lévő fotókat) nem kárpótolja semmi, mégis megkönnyebbülten sóhajtottak fel, amikor megtudták, hogy a biztosító teljes mértékben állja a károkat. Szerencse, hogy volt érvényes biztosításuk, mert tudok olyan esetről is, amikor frissen belakott házba törtek be, ahol a lakónak még nem volt meg a lakásbiztosítási szerződése. Az egy szerencsétlenebb eset volt, főleg, mert nagy értékben loptak el tárgyakat a bűnözők.
A barátnőméknek egyébként nagyon kellemes volt a nyaralásuk, persze, hiszen mit sem sejtettek a közben történő itthoni eseményekről. A barátnőmnek régi álma volt, hogy egyszer elmenjenek az olaszországi Velencébe nyaralni. Odáig csak képeket látott róla és nagyon megnyerőnek találta a hangulatos csatornákat, a tipikus olaszos kis utcákat és épületeket, és persze a gondolákat. Teljesült is ez az álma, úgyhogy nagyon boldog volt. Ez végül is egy olyan pozitív élmény volt, amit sosem felejt el. Még akkor is, ha hazaérve a házat meglátva megváltozott a hangulatuk. Még jó, hogy a barátnőm szülei a Pannon-Safe Kft-nél kötöttek biztosítást a lakásra, így nyugodtak lehettek afelől, hogy a károkat kifizetik nekik. A Pannon-Safe ötletét tőlünk kapták, tudniillik apukám találta őket a neten, mert új biztosítóhoz akartunk fordulni. Tavaly volt nálunk egy csőtörés, de sajnos valamilyen oknál fogva a régi biztosítónk nem térítette meg a károkat. Ezen felháborodva ott is hagytuk őket és ekkor kerültünk a Pannon-Safe Kft-hez. A Pannon-Safe-nél lehetőségünk van egy csomó kiegészítő biztosítást kötni, ilyen például a lakásbiztosítás csőtörés esetére. Érthető, hogy őket választottuk, nem akartunk többé ugyanabba a csapdába esni.
Egy szép, nagy kertes házban lakunk, amiben bőven van mire biztosítást kötni, ugyanis a kert is tele van bútorokkal és nyilván növényekkel, amelyek közül sok a haszonnövény. Van egy macskánk is, amire szintén lehet biztosítást kötni. A Pannon-Safe-nél ugyanis a következő kiegészítő biztosítások közül lehet választani: gépjármű assistance, háziállat és kisállat biztosítás, kiterjesztett garancia, vállalkozási biztosítás, tűz nélküli füst- és koromszennyezési károk, vandalizmus során keletkezett károk, graffiti károk, kívülről való beázás, nyitva felejtett nyílászárón történő beázás, csőtörés, kerti bútorok, napkollektor, napelem, lopás, valamint betörés esetére lehet biztosítást kötni. A lakásbiztosítás csőtörés esetén még mindig jól jöhet nekünk is, mert ami egyszer már megtörtént, az könnyen megtörténhet máskor is. Ez a sok újított opció nagyon hasznos, amivel mindenképp érdemes élnünk, ha lakásbiztosítást kötünk.
Mi azóta teljesen nyugodt szívvel hagyjuk hátra az otthonunkat, mert ha ér is váratlan meglepetés, az anyagilag biztos nem fog minket a padlóra vágni. Érdemes időről időre azért átnézni a szerződésünket, végiggondolni, hogy nem változott-e valami a biztosítás megkötése óta. Ha például egy kisbaba személyében új családtag érkezik, vagy akár új háziállat, az is egy indok a szerződés módosítására. Biztosítási szerződést évfordulóra lehet felmondani, harminc nappal előtte be kell nyújtani a felmondási kérelmet. A felmondás elfogadásáról visszaigazolást kell kérni a korábbi biztosító cégünktől, hogy bármikor tudjuk azt bizonyítani. Hogyha a Pannon-Safe Kft. honlapján az online kalkulátoron keresztül kötünk biztosítást, akkor ők meg is spórolják nekünk ezeket a köröket, amik az előző biztosítás felmondásával járnak. Hogyha harminc nappal korábban visszaküldjük nekik a megbízást, lemondják helyettünk az előző szerződést.
A Pannon-Safe-fel már most sokkal jobban jártunk, mint az előző biztosító cégünkkel valaha. Ők az egyik legmegbízhatóbb, legsegítőkészebb csapat, akiket találhatunk 2019-ben. Az ügyfélszolgálatuk mindig minden kérdésben a rendelkezésünkre áll, telefonon és e-mailben is kérhetjük a segítségüket. A honlapjukon egyébként felsorolják az ügyfelek által leggyakrabban intézett kérdéseket és meg is válaszolják őket, úgyhogy bárki számára hozzáférhetőek ezek a fontos információk.